ponedeljek, 27. julij 2015

REVOLUTION - ULTRA VELOR LIP CREAM


How to step out of comfort zone? Step one.. buy a bunch of lip creams. DONE :)

Nikoli nisem marala šmink, glosov že samo labella na ustnicah ni zdržala več kot pet minut ne da bi si jo obrisala dol. Zadnje dva meseca sem imela ustnice izjemno izsušene in sem nekako bila prisiljena uporabljati labello in sem se s tem počasi navadila na lepljive ustnice.

Seveda nebom rekla, da nikoli ne kupim šmink.. vendar vedno nekako samo nabirajo prah v predalu. Na ličila.si sem zasledila Ultra Velour lip glosse in sicer znižane na le 2,55 evra in sem si rekla zakaj pa ne. Na koncu sem jih naročila kar sedem in si potiho mislila, da jih bom pač komu podarila če mi ne bodo všeč. Boy was I wrong. Mislim da bom obdržala kar vseh sedem.

Kot vedno me je najprej navdušila embalaža, vsak gloss v svoji škatlici. Všeč mi je da je vsak gloss viden iz embalaže in da na vsaki embalaži kot tudi na samem glossu piše ime.

 
Formulo oziroma strukturo glossa lahko primerjam le z Essence XXL longlasting mat lip glossom saj imam le tega. Revolution U.V. glossi so veliko bolj kremni.
Intenzivnost barv je odvisna od vsake posebej, na splošno so ne super pigmentirani ampak ravno prav. Gloss rabi nekaj minut da se 'posuši', na ustnicah pa definitivno ne pušča lepljivega občutka. Želela bi si le bolj mat finiš. Barve so 'gradljive' in vsak nanos več pusti večjo intenzivnost.
 
 
1. ALL I THINK ABOUT IS YOU
2. NOT ONE FOR PLAYING GAMES
3. YOU'RE NOT THE BEST, YOU'RE NOT THE LAST
4. SAY YES, IT'S WHAT WE DO BEST
5. CAN'T WE JUST MAKE LOVE INSTEAD
6. MOVE YOUR MOUTH FOREVER
7. SWEET BOY WITH A BIG MOUTH
 
 
 
Prve štiri barve so definitivno najbolj pigmentirane, presenetila me je predvsem 3. ( YOU'RE NOT THE BEST, YOU'RE NOT THE LAST ) in 4. ( SAY YES IT'S WHAT WE DO BEST ) Od vseh mi je najbolj všeč 7. ( SWEET BOY WITH A BIG MOUTH ) seveda pa potrebuje dva nanosa do bolj žive roza barve.
 
Hvala ličila.si še za majhno presenečenje, ki me je čakalo v paketku ( review sledi kmalu ) . Za nakup pa lahko do 31. julija izkoristiš še 13% popust na neznižane izdelke s kodo POLETNI - JUNIJ .
 
 do naslednjič, Ana
 

 

Ni komentarjev: